söndag 25 december 2011

Juldagen 2011

Ja så var julafton o juldagen 2011 avklarad. Jag hoppas Er var lika trevlig som min var med god mat och Er familj närvarande och vid bästa hälsa. Det var något av ett julklappsrekord för mig tror jag, bortsett från barnaåren. Jag fick ett knöligt skivomslag, Vikingarna volym 18 (!) innehållande skivan fast i omformat format som en skål samt godis, väldigt fräck, av min son Joakim och hans flickvän Emma, en tröja, strumpor o trosa av mina föräldrar, en ask (48 st) med toffee-fee av min svägerskas mamma, en kalender med mina söta kusinbarn Erik & Elin, där även mina andra söta kusinbarn var med, Johanna & Jonas och en jättefin ytterjacka av min bror med familj. Den var för liten vilket innebär en resa till Partille för mig och min bror:) och hoppas även de andra följer med. Sen var jag helt färdig, all mat, utdelning och den värme som alstrades took it's toe och det blev en relativt tidig kväll.

I dag har varit rena slappardagen. En promenad fick jag dock till. Nu har även vi här nere känningar av "Dagmar", blåser ganska rejält utomhus.

Lite fint till nyår kanske. Mina favoriter

1. Klänning 399 kr från Bonprix
2. Cocktailklänning 399 kr från Bonprix
3. Spetsklänning 249 kr från bonprix
4. Strumpbyxor 179 kr från Evas underkläder
5. Röda pumps 999 kr från scorett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar