söndag 1 januari 2012

Gott Nytt År!

Så har 2012 landat och om det ändå såg ut som på bilden utanför men si det gör det icke, utan här regnar det men det är övergående får vi hoppas. 2012, det är ett jämnt tal och faller sig bättre på mina läppar. Gillar jämna år.

Gårdagen firades med kusin med familj samt min faster och farbror nästgårds. Elin fick lov att vara uppe så länge hon ville och det var ju spännande. Och hon var vaken till över tolv då vi skickade upp ljuslyktor. Det var något jag aldrig upplevt eller ens visste att det fanns. Otroligt fint tyckte jag det var och mycket bättre än raketer då den är tyst. Min fasters hund kalle hör till dem som inte gillar smällare och raketer men det var relativt lugnt på raketfronten här så det gick rätt bra. De hade två ljuslyktor, den ena, fastnade i deras poppelträd :). Kämpade väl men fastnade för gott. Tack för en rolig kväll och för god spis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar