onsdag 18 januari 2012

Mouse over - till mig snaart

En sån här ligger och väntar på posten på mig! Från Elgiganten, de var snabba och såg till min nöd. Hatar verkligen den här musplattan eller vad man skall kalla eländet. Hela tiden bara zoom eller så rullar skärmen ner av sig själv. Tidsödande och frustrerande. Med den här i min hand och jag blir gladare och hoppas datorn blir mer samarbetsvillig!

Lite tur uppför backen idag ty kusin ringde och frågade om jag behövde skjuts och det behövde jag ju mer än vad jag visste om då hon ringde för det tog inte lång tid innan det började regna.

Marks baskettjejer vann igen! Det är toppen och det nämndes till och med i Sportspegeln om nu någon hann uppfatta det. Det var liksom bara en liten punkt och gick snabbt över. Idag vann också Frölunda! Mot Brynäs! Jepp. Gillar vi. Inte sant?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar