måndag 2 januari 2012

Nattsudd

Nätet är ju alldeles fantastisk här. Gav med andra ord upp och tar det genom mobilen i stället. Lite grann ty klockan är mycket och jag borde väl egentligen sova. Har börjat se en serie Mildred priest nånting med Kate Winslet. Tycker den är bra. Fast jag är ju en fena på att fortfölja serierna så vi får se hur länge det håller. Tror dock inte det är en evighetserie. Jag saknar serierna från förr som jag tyvärr inte kommer ihåg namnen på. Det var en australisk, som handlade om engelska fångar där, grymt bra o 5 svarta höns, suverän, det är väl därför jag kommer ihåg namnet och så var det några till. Det verkar inte göras några sådana serier mer eller så hittar jag dem inte i tv-djungeln.
Den här coola skålen fick jag av min son och hans flickvän Emma. En formpressad gammal lp-skiva. Vikingarna kramgoa 18 :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar