lördag 14 januari 2012

Stinkbomber, raggsockar och möss


En liten varningens ord om det är så att ni tänker skaffa er en sån här kaktus. Den blomman stinker. Den fina, det är den ju, växten fick vi av min kära kusin. Tror inte det var något lömskt bakom den tanken :). För musen över bilden och se hur den ser ut i helhet.

Idag har det ju som omväxling varit ett strålande väder och jag kom väl ut si så där en halvtimma. Bättre än ingenting i alla fall. Jag har sett på skidor, handarbetat på mitt senaste projekt. Raggsockar till min fader.

Och nu håller jag på att bli knäpp. Har fortfarande inte kommit iväg och skaffat mig en ny datormus. Helst sladdlös. Den här plattan och pekfingervalsen går inte ihop. Jag lyckas på något sätt zooma ut sidan hela tiden :(. Och nu slår det mig, varför åka? Varför inte bara beställa ONLINE! Nehepp. Här ÅKER man och köper saker och ting :). Vi får se vad det blir. Någon kanske kan komma med något tips hur man bäst kommer överens med den där laptopmusen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar