tisdag 7 februari 2012

Kanske är det klippt

och nedan från trendyshorthaircuts.com

Massor av fina kortare hårfrisyrer. Det skall bara till att våga ju. Har så lätt att ångra mig om jag bara faller för lusten. Å andra sidan växer det ju ut.
Det här kan man ju fundera på.

Och att att fundera på är ju vädret. När blir det mildare? För att inte bli helt överraskad har jag lagt till en väderwidget på sidan! Bara den stämmer något så där med de faktiska förhållandena är jag nöjd.

Idag var det mot alla odds igen och Laurentsio - Lorre? - fyllde år och så häftigt födelsedagskalas han fick.

1 kommentar:

  1. Vill du också hjälpa Lorre?​
    Jag, Stefan Wallerek har skänkt en hundralapp - hur mycket vill/kan just du undvara för en vän i nöd från SVT-serien "Mot alla odds", som akut behöver hjälp?

    Hej, Laurentsio Pettersson behöver tillfällig akut hjälp!

    Jag​, Stefan Wallerek, har skänkt en hundralapp - hur mycket vill/kan just du undvara?
    En vän i nöd​,​ från SVT-serien ​"​Mot alla odds"​,​ behöver ​akut hjälp:
    TIPS för Er som drar er för att skicka pengar​, hjälpa ​då ​Laurentsio Pettersson
    ​med att KÖP​A​ ett ex​,​ eller NÅGRA EX. AV HANS BOK!:
    ​= Bästa present att ge bort till någon som just DU bryr dig om!
    <3 <3 <3 ​ ​http://laurentsio.com/bokbestallning/​ LAURENTSIO.COM ​ ​info@laurentsio.com
    Laurentsio är numera boende på Öland!
    OM vi alla Swishar en slant, liten eller stor​,​ så blir både han och jag glad.
    Swisha Laurentsio Pettersson​​​ på: 070-217​ ​89​ ​01

    Med vänliga hälsningar

    Stefan Wallerek
    ​070-57 57 646
    0735-63 90 70​

    SvaraRadera