lördag 4 februari 2012

Skitkallt

Dessa skall jag göra en vacker dag, inte just nu bara. Har redan ett projekt på g, 2 om man skall vara nogräknad. Måste får klart dem först. Annars är jag en fena på att hoppa från det ena projektet till det andra :).

I morse var det riktigt kallt, -18. Dock inga pingviner än. Men skidor o skidskytte var det. Gick bra för Charlotte. Och prata om kallt, hur härligt är det inte för dem. Jag gick genom skogen i går och tyckte det var svårt att få i mig syre till lungorna i den här kalluften. Hur bär de sig åt?

I morgon fyller en kusin till mig hela 50 år. Mycket 50 detta året :). Och jag som tänkte ta med något och skriva ut. GLÖMDE. Skall jag verkligen behöva pinna ut för att leta rätt på en printer.  Får väl göra det sen suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar