torsdag 29 mars 2012

Snart utgång

Klänning 249 kr från H&M

Hej nattugglor! I går var jag på ett Mary Kay-party. Tredje gången, ett förra året och så ett för en herrans massa år sedan. Det är alltid roligt och givande att gå på dessa. Jag införskaffade deras eyeliner, vilken är den bästa jag haft. Lätt att hantera och sitter bra.

Sedan skall jag på 20-årsjubileum på lördag och då vill jag ju vara fin och visade klänning från H&M har jag fastnat för! Hoppas den finns i butik! Jag får ge mig av på lördag. 20 år sedan alltså, jag tillsammans med 12 andra familjer startade upp föräldrakooperativet Bybarna, då det var total platsbrist överallt på daghemmen. Och jag är synnerligen glad för att jag var med! Ett toppendagis! Nu är alltså  alla bjudna till festen, även "barnen", så tillvida de är över 18 år. Och de är de ju nu,  de som  var med den gången. Min son skall dock inte gå med tyvärr. Men bägge mina niecar i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar