tisdag 29 maj 2012


Ja, så har det gått ett tag sen jag senast skrev. Väldigt flitig inte sant. Jag har en plan för detta men måste prata med en annan person först.

Jag har under min frånvaro varit på 50-års kalas hos min kusin bland annat vilket var en väldigt rolig tillställning. Lite mindre lustigt var en liten operation jag gick genom. I går, i Varberg. Skulle vara där klockan 8, vad jag glömde var att man inte får lov att äta någotting alls. Min vanliga smörgås slank ner innan jag hann blinka. Det gjorde att jag fick vänta till 12.30 + att det tillkom ytterligare en timma. Kom väl i väg från sjukhuset kl. 4. Men nu är jag fixad!

Nu sitter jag och väntar på att få gå hem. Har varit synnerligen tyst idag, det har varit en välsignelse på det ena viset och en förbannelse å andra hållet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar