torsdag 10 oktober 2013

Ärtsoppedan

Det fungerar ju bra, det där med mobilbloggandet. Det publiceras ju inte. Den står och tuggar och tuggar och tuggar men kommer inte upp! Igen tror jag att nätet är spöket. Noll eller bristfällig mottagning. Inget kan man göra åt det heller. Det hålls på att byggas ut sägs det men det tycker jag är en pågående process jämt och inte blir det bättre heller. De kan få signaler från månen men hit.

Skit i det. I förrgår använde jag min lilla epilator för första gången och om det går bara säga; AJ F-N så ont det gjorde. Tror inte jag ger mig på det igen i rödaste rappet. Använde den ovanför läppen, nej har inget skägg med lite fjun och tänkte testa, en dum idé.

Är ju på jakt efter en bil och var i Borås igår. Såg en väldigt fin bil men priset översteg mitt tak med lite. Får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar