fredag 8 november 2013

Äntligen fredag

Det skulle kunna stavas fridag. Idag fastnade jag vid en järnvägsövergång, ett godståg son stod blick still i en hel evighet. Det är jobbigt i vanliga fall, den här hade över 30 vagnar, det var så mycket jag såg av den i alla fall. Men vankas det järnvägsövergångar så är det min vanliga tur. Jag lyckas i nio av tio fall pricka in dem. Status que.

Jag här införskaffat mig det perfekta blockljuset. Ett med batteri. Med inställning för fyra eller åtta timmar.

I går var jag och klippte mina toppar. En liten missförstånd bara, jag har ju haft hellång lugg med lite kortare bitar o hon frågade om hon skukle klippa luften o jag trodde hon menade den kortare delen men... nu har jag lugg :-). Det gör inget, det växer ut o lite omväxling förnöjer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar