söndag 30 mars 2014

Däckad

Här sitter jag på min trapp, ute i solen och framför mig har jag min blåa bil som, sedan igår har sina sommardäck på. 

Jag är också ganska däckad sedan i tisdags då jag blev opererad för mina problem med blödningar. Det blödde oavbrutet utan pauser vilket var tämligen jobbigt. Men inte mer, de tog bort bägge mina äggstockar så jag är väl att betrakta som en klimakteriebitch i vardande. Min mamma hade nästan inga besvär alls och räknar lätt med att jag ärver det också. Och varför inte jag fick ju migränen som, ta i trä, lyser med sin frånvaro sedan operationen efter att ha hotar anfalls var o varannan dag. Den har hu hängt ihop med min mens. Det är toppen så jag får väl stå ut med en läkande mage och orken kommer väl tillbaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar