lördag 21 januari 2012

Kungsbacka, Handboll o hårligt


Man kan säga att det har  snöat lite i dag. Visst är det vackert och mitt hjärtegull Elin kunde ju inte vara gladare. Man kan ju hoppas att det håller sig åtminstone över sportlovet. Kusin ringde och frågade om jag skulle med till Kungsbacka idag och på vägen dit så började snön komma. Jag fick köpt lite grejer till håret, ringar o örhängen samt 5 par sockar.


Nu har jag slappat i sängen en stund med dörren öppen så jag hörde hur det gick för handbollskillarna. Strålande. Tydligen strålande. Några höll på att gå i taket. Det finns något som heter spelarbyte. Det duger liksom inte i dessa matcher att gå på sidan och titta på som spelare, man måste delta. Kim hade tydligen inte sin bästa dag. Men varför inte byta ut någon som inte tillför laget något? Hur bra han än är, det var han ju inte idag.  Så typiskt för de hade ju första halvlek... Denna sport. 



Här är en liten bild på min ena hårsak. Rakt och fint jag fick upp den då :D. Så blev toningen också i allafall, något mörkt men INGA GRÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar