söndag 22 januari 2012

Weekend all over and done

Den här snygga klänningen hittade jag på Topshop! Skulle så gärna vilja ha den. Wishes, hope to come true. Lever på hoppet.

Snön har stannat. Jag har skottat för första gången i år. Annars vaknade jag med ett spännband runt huvudet. Straffet för att jag glömde glasögonen hemma i går. Blir så toktrött i ögonen. Men det redde ut sig under dagen tack och lov.

Söndagen och med den helgen är över för den här gången och som vanligt svischar den bara förbi och jag har fått gjort. Noll känns det som men var ju faktiskt i Kungsbacka i går. Det får väl räknas som något?

Får ta tag i görandet denna vecka i stället. Bland annat är det det där med t r ä n i n g som i dagsläget är obefintligt. Då räknar jag inte med det faktum att jag går varje veckodag. Jag menar träning med stort T som i Genki till exempel och bli helt slut. Nu kan min kusin av naturliga skäl inte träna men det ursäktar ju inte mig. Jag får helt enkelt pallra mig dit själv! Basta. Eller som straff så får jag ge mig ut och springa någon/några kvällar i veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar