torsdag 18 september 2014

Klump i halsen

Hej och hå, det blir långt mellan varven. Allt går sin gilla gång. Idag har jag varit hos öron-näsa-hals med min hals. Känns som om jag har en stor klump där emellanåt. Det positiva var att läkaren inte såg något mer än en rodnad men hon ansåg att den här klumpen härrörde sig från magen, magsyror, och skrev ut medicin för detta. Skall läsa på lite om detta med magsyror, tror jag får ändra matvanor. Är det någon som möjligen läser detta och är kunnig, kan gärna ge mig tips. Stress är inte bra säkert men eftersom jag är av den förvirrade typen så missade jag tiden med en timma, men det gick tack och lov bra att komma ändå :-). Typiskt.

Träning lär också vara bra, rörelse åtminstone och det erkännes, på den fronten har jag varit urusel. Det blir inte så mycket rörelse av stickning och virkning mer än för armar och händer. Jag har fått en vurm för ponchos och den här ponchon från Garnstudio skall jag sätta händerna i. Efter det att jag är klar med mitt nuvarande projekt.

Tills andan faller på nästa gång, cu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar