lördag 18 oktober 2014

Saturday night fever

Sitter o svettas och över ingenting. Det är bara så läget är numera. Allting kostar, jag blev av med min mens och fick detta. Jag var nog lite styv i korken, trodde det här inte skulle vara nåt men för en annan som av naturen är en frusen person förvandlas till en kamin det var lite värre än jag trodde. Men det går väl över. Nån gång. 

Fiber är på gång och det hoppas jag SNART. nätet är rent bedrövligt där jag bor, oavsett operatör (har testat) och så fort det blir dåligt väder så ballar tvn ut. Missade slutet på atleterna. I morgon börjar programmet med amerikanerna med Anders Lundin. Vill jag gärna se så skärp till dig vädret. 

Nu har jag börjat på ponchon från garnstudio  jag visade på en bild innan. Det blir att göra puh men den kommer bli fin. 

Här är två plagg från Bonprix jag har ögonen på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar