torsdag 15 januari 2015

Inrutad

Skjorta
Fin skjorta från Bubbleroom
Jag har faktiskt köpt en rutig skjorta, men den var för liten och det fanns ingen större :-( men den kan ju vara bra som present till någon kanske när det är så dags. Eller! så går jag ner i vikt ta da, så lätt så. Jag ska i alla fall få fart på dököttet på gymmet tänkte jag. Beställt tid nästa vecka på gymmaskinskola, en bra start. Sen får det bli cirkelträning också för det tyckte jag var roligt. Målet är att åtminstone en gång i veckan åka dit, helst två. Sen har jag beställt hem hantlar. Nu gäller det bara att använda dem :-).

Tittar ut genom fönstret och ser inte om det snöar eller regnar. Det snöade friskt förut och vädret är ju som det är denna vintern. Velig. Längtar så efter våren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar