tisdag 30 december 2014

Snart nytt

Snart ett nytt år med alla dess möjligheter och omöjligheter. Undrar om man skall ta sig i kragen och börja skriva i bloggen igen kanske. Bland så mycket annat. Detta år är också mitt femtionde år. Känner mig definitivt INTE som femtio. När jag var ung så sa alltid mina föräldrar att tiden gick så fort vilken jag inte kunde instämma i men efter det att jag fick min son så har tiden runnit fortare och fortare. Mina föräldrar hade rätt med andra ord.

Dessa skor som jag en gång i tiden suktade efter är sedan något år tillbaka mina och dem hade jag på mig igår (och idag trots allt) när det var så himla kallt ute. De är skitvarma och goda men när jag hämtade mitt kaffe så fastnade skorna i varandra på nåt sätt varpå jag stöp i backen. Kaffe precis överallt, kläder, hår, väggar och ett par vansinnigt ömmande knän. Väldigt femtio-isch.

Skulle jag nu inte återkomma i rasket  så gott nytt år på Er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar